13 Mart 2013

hayat nasil gidiyor?

Benimki eh iste, nasil gitsin.

 

Iste isler ya yogun ya degil. Yogun oldugu anda basimdan dumanlar cikiyor, yogun olmadiginda da canim sikiliyor.

 

Bugun de yine yogun olmadigi bir araliktayim ve durumdan vazife cikarmaya mecalim de yok, zaten 4’te cikacagim bugun, o yuzden size buraya geldigimden beri yaptigim salakliklardan bir derleme yazmaya karar verdim!

 

Salaklik#1

 

Ben’m day manager olan Simon’in iki tane oglu var (biri kendinin biri esinin eski kocasindan demistim ya hani) surekli kosusturma halinde adam,  cocugun birini okuldan al digerini krese gotur falan. Neyse gecen gun bana ‘ I need to pick my salad from Cambridge city center so I must go’ dedi. Ben de saymincim, salata almak icin niye cambridge’e gidiyorsun ki dedim. Adam megersem my son demis dostlar, adamin ogluna salata dedigime mi yanayim yoksa 2 senedir ingilterede yasadigim halde degisik aksanlari anlamayisima mi…

 

Neticede saymin gitti oglunu aldi ben de gittim karnimi doyurdum acliktan bana soylenenleri midemle anliyorum.

 

Salaklik#2

 

Ofiste bir muhabbet esnasinda ThingyMebobs diye bir dukkandan bahsettiler. Bunu da finger me bob olarak anlayisimla tarihe gectim.

Unutmayin tarihi gerceklestirenler degil yanlis anlayanlar yazar, dermisim.

 

Salaklik#3

 

Engelliler tuvaletindeki kirmizi ipi cektim.

 

Dostlar turkiyede engellilerin yasama hakki olmadigi icin ne engelli tuvaleti var ne bir sey. Efendim burada engelli tuvaletlerinde kirmizi bir ip varmis.  Bu kirmizi ip yardim istemek icin otuyormus cekince bip bip ziirr. Sen onu sifon sanip cek, herkes toplassin ne oluyor diye.

Isin aci yani, Mehmet’le konusurken ‘boyle bir salakligi kim yapar ki?’ serzenisime, uzulme, ‘annen de kardesin de yapti ayni seyi’ cevabini almamdi.

Evet bizim ailemizde var bir saftoriklik, ayni sey hem anamin hem bacimin basina gelmis dostlar!!!!

 

Salaklik #4

 

Wil diye bir adam var ofiste… bu adamin olaylarla bir alakasi olmadigi halde sayminla skype’dan yaptigimiz yazismalarda sayminin ‘will do, will get’ gibi oznesiz kurdugu hizli cumlelerin tamamini adi tek L ile yazilan gariban wil’in yapacagini dusunmek, ve saymin’a  iyi de bunlar bizim isimiz, wil niye yapiyor demek. Saymin turk olsa kesin ofistenn disari cikar, ‘yangin vaar’ diye bagirirdi eminim….

 

 

Iste boyle. Cambridge yoresinden merope, salakliklarini bildirmeye devam edecek. (emin olabilirsiniz)


-- IMPORTANT NOTICE: The contents of this email and any attachments are confidential and may also be privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately and do not disclose the contents to any other person, use it for any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you.

6 yorum:

ege dedi ki...

kızım kişneyerek güldüm!!! gözlerimden yaş filan geldi, o derece! harika bir derleme olmuş :))

Adsız dedi ki...

allamm yareppimm! :D cansın sen merop ya! cuma günü canımdan bezmiş bir şekilde bir bakayım yani yazı var mı diye gülmekten öldürdün beni! bir de bunlar yaşanırken ki surat ifaden geldi gözümün önüne daha bir güldüm! :D

nilufer dedi ki...

ahahaha anne de kizkardesin de yapti ve wil doooo. cok tatlisin sen yaa

Merope dedi ki...

çok tatlısınız. yorumlarınız beni çok mesut ediyor!!!

la_capitana dedi ki...

öldüm bittim, teşekkürler :)))

la_capitana dedi ki...

öldüm gülmekten, çok teşekkürler :)