sagliksiz ve guvenliksizim

Gun gecmiyor ki bir abukluk yasanmasin.


Ofiste reshuffle, reorg her sey oldu. Giden gitti, kalan kaldi, kalmak istemedikleri halde kalanlar agladi, gitmek istemedikleri halde gidenler veryansinlandi. 

Bu buyuk degisikliklerin sonunda bir de office move oldu tabii ki. 9 kisilik bir odadan, yeni ve busbuyuk bir open office'e gectik.

Gelin gorun ki bendenizi iki kapinin arasina koymuslar. Gelene gecene cay ikram edicem yani. Bir kapidan giriyorlar, digerinden cikiyorlar, her gecen de NABER OVA NASILSIN diye car car basimda. 

Hic durur muyum? Hemen mudurume kostum;

Sevgili Sitiiiv, bak ben burada calismaktan adeta heder olan bir emekciyim, ama yani beni bu yeni koydugunuz yerde, surekli piyanist santor gibi oooo Deyvid beyler de gelmis, haniminiz nasil, afiyettedirler insallah, bi ara BBQ yapalim hahahha diye surekli bir muhabbet ve yolgecen hani formatindayim. Verimliligim yuzde 30 falan dustu. Lutfen buraya ya bir duvar orun, ya da ben bu kapiya barikat kurucam, ona gore ha! diye zilgitimi ve sikayetimi attim. Bilmeyenler icin, Ingiltere bir sikayet ve mizmizlanma ulkesidir arkadaslar. Complaint burada hayatin temel taslarindan biri. Complain etmessen sana ederler. Bizim ulkemizde de var bunun baska bir formu bisey yapmazsan, sana bir sey yaparlar diye ama simdi ben onu buraya yazip terbiyemi bozmayayim. Ama size benden bir abla tavsiyesi: bir gun ingiltere'de calisirsaniz, asla ama asla, memnun gozukmeyin. Sikayet edin. KArsinizda bir yetkili mi var? Dortnala kosun ustune sikayetlerinizle. Ustunden gecin. Sikayet onemli!

Efendim, Stiiiv hemen bir panel icin siparis verdi ve bugun gelip su resimde gormus oldugunuz paneli kurdular.

boyle kucuk durduguna bakmayin epey buyuk



Neyse panel kuruldu ve kapilardan birinden kurtulmustum kiiiii
biri geldi ve Kapiyla panelin arasini olcmeye basladi

Efendim, devletin bilmemne kuralina gore, bu panelle kapinin arasinda wheelchair user birinin gecmesi icin 2 metre olmasi lazimmis. Lan pezoya bak. Panelimi begendi, calicak resmen

Senin karsinda cin gibi bir Turk var kardesim. O paneli sana YEDIRTMEZLER

Dedim bi bi saniye Elyit. Simdi bu binada asansor var mi? 
Yok.
Kacinci kattayiz?
Iki.
He dedim ki buraya nasil gelecek kardesim o insan o zaman??

Sonra buyuk bir tartisma basladi. Inanin en son, yeter lan dingiller diye bagirip taka tuka girisesim geldi

Icinden cikamadik ama pes edip gittiler.

Bu panel benim.

Dokunani yakarim!!!!!

Yedirtmem size bu paneli <3 div="">

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim