1 haftasonuna 4 etkinlik - dinlenmek mi? o da neymis.

  • Ekim 16, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Bu haftasonu, aslinda brighton'a arkadaslarimin yanina gidecektim ama maalesef gidemedim. Hem cok yorgundum hem de hasta olacak gibiydim. Araba kullanmak gozumde buyudu. Trenle gidip gelmek de istasyon eve uzak oldugu icin bisiklet surup terlemeyeyim diye yalan oldu. Zaten adim atsam terliyordum!

Bunun yerine az dinlenmeli (oglen biraz dinlendim neyse ki), bol Kapis'li bir haftasonu gecirdim.

Ctesi 2 dogumgunune gittik. Marcus'un dogumgununde bouncy castle'da ziplamis Kapisim. Sonra hemen Max'in dogum gunune gitti. Burada eski nursery arkadaslarini gorunce o kadar mutlu oldu ki cok sasirdim. Dedim ya cok yorgundum ve hasta gibiydim, ama Kapis'in o mutlulugunu gormek bana ilac oldu resmen.


Max'in dogumgunu craft dogumgunuydu, dinozor yumurtasindan dinolar cikti, iclerini doldurduk.
Pass the parcel oynadik.
Kek kesildikten sonra Jaime, Lumi, Max, Sam, Alex ile parka gidip bol bol kudurduk.

Jaime Kaplan icin cok onemli bir insan. Tamam en yakin arkadasi degil ama buyuk bir influencer oldu Kaplan icin :) (stinky poo demeyi ondan ogrendi :p)ve onu cok ozluyordu. Ispanya'ya doneceklerdi ama biraz daha kalacaklarmis, yuppi!




Pazar sabahi Birdem ve Yorgo ile Anglesey Abbey'e gittik. Bol bol pinecone, acorn, yaprak topladik. Topraga stick batirdik, kaka destik. Agaclarla konustuk, hal hatir sorduk.



veee  Jasper'in dogumgunu! diskotek gibiydi mubarek, kafalar kazan oldu. ama cocuklar eglendi ya gerisi bos..


You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim