Malmo - Lund

  • Haziran 12, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Kapisim, Naz ve Ben Nisan'da Easter bu firsattir diye Kopenhag'a gittik. Oradan da Malmo ve Lund'a Cocukla tatil cok zor oluyor, sen bir git bakalim nasil olacak diyen Memo gelmeyip evde kafa dinlemekten yana oy kullandi. Cok uzun olmasin diye yaziyi Danimarka ve Isvec diye iki bolume ayirdim. Biz aslinda komple Kopenhag'da kaldik ama 2 gun trenle Isvec'e gectik.

Bu Isvec'e ikinci gidisimdi ve bu ulkeyi gercekten seviyorum ya. Isvec'te beni ceken bir sey var. Acaba nedir?


Lund



Trende heyecanliyiz, denizin ustunden geciyoruz! Kopenhag Havalimanindan Malmo 15 dk kadar suruyor. Lund ise kirk bes dakikaydi sanirim.

Lund minnacik bir universite sehri. 1 gunde rahat rahat gezilir. Biz sokaklarini Kaplan'in bebek arabasi ile tavaf ettik. Buggy friendly bir yer.

Isik cok super degil biraz kotu cikmis ama, genelde sokaklar boyle sirin ve renkli evlerle dolu. ic acici!

Brot, o cavdar, o ekmege girecek arkadas; iskandinavya'da baska turlu do-yul-maz

Sehirdeki pek cok heykelden biri. Kim oldugunu okumadim vallahi! 

Lund merkez, kafasina gore herkes

Universite binalarindan birinin onunde, gorumce ile yeni yard doc olmus biri karisimi verilen poz :p

Cok derin anlamlar..

Lund universitesi ogrenci isleri.. Saka lan, saka. binalardan biri iste.

En guzel binalari universite kapatmis , demis miydim?


Avrupa sehirlerinde her kose basinda gorulen bu sticker olayini cok seviyorum
Maalesef Cambridge'de yok.

Lund modasi. Bobrek fiyatina gomlekler

Dukkanlarin sirinlik muskasi tabelalari,.

MALMO

Malmo'de arkadasimiz Eser yasiyor. Gider gitmez bizi karsilayip gezdirdi sagolsun. 7 sene sonra onu gormek cok guzeldi. Karisi maalesef hastaydi ama kucuk bebisi Sophia ile tanisabildik!
Tam 18 Nisan yani Referandum gunuydu. Referandum sonuclari gelince gezmeyi biraktik acikcasi.
Bir Wayne's Coffee'ye girip bekledik. Barista da Turk cikti. Hep beraber resmen aglasa aglasa sonuclari izledik. Hic unutmayacagim o gunu.


Iste Iskandinavlik. Genis sokaklar, duzenli binalar, temizlik, paklik. 


Malmo sasirtici olmayan sekilde yesil ve duzenli.


Eser ve Naz, artik ne konusuyorlar bilemiyorum. 


Heykelleri cekmeyi seviyorum ya.


Deniz kiyisinda bir yerde yemek yedik, guzeldi. Pizzaciydi sanirim.


Manzaranin ortasina soyle kafam girsin diyerek...

Malmo parklarda gecti diyebilirim. Bir parktan digerine oynaya oynaya gelin cocuklar.

Isvec'teki kadar guzel cocuk parklari baska hicbir yerde yok arkadaslar.

Malmo'nun en guzel manzarasi mi acep?

Dondugumuzde, Havalimaninda gitti Britanya bayragi aldi cocuk iyi mi? Turkiye'den umudu kesti iyice.


You Might Also Like

2 yorum

  1. ''böbrek fiyatına gömlekler'' :D :D :D

    isveç beni de tuhaf bir şekilde çeken, gidince kendimi iyi hissettiren bir ülke. bir önceki hayatımızda viking miydik, elf miydik acaba bacım?!

    YanıtlaSil
  2. kimbiliiirrr
    ben kesin o kucuk cucelerdenimdir :))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim