yammer maceralari ve daha fazla kultur soku

  • Haziran 27, 2013
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

vallahi artik burada yasadiklarim kultur soku mu benim salakligim mi bilmiyorum. ama yine madde madde dumdumdum dumurlara getiren seyleri ozetleyeyim.

1- yemek daveti

Karisinin eski kocasi ile kanka modunda gezen mudurum saymin takim arkadasimla beni yemege davet etti. arkadaslar da olacak dedi, eh iyi dedik cin yemegi alip yiyecegiz, sonrasinda da hafif bati muzigi esliginde sarap ve sohbet. ben icmedigim icin acaba fransiz kalir miyim diye dusunsem de keyifli bir geceydi. ama en komigi karisinin, biri eski, biri yeni iki kocaya donup, herbiri birinden olma iki kucuk oglani isaret ederek: once birine, sonra digerine, 'senin su kucuk seytan oglun bugun canimi cikardi, hadi git yatir' demesi oldu. Evet aynen boyle. Once yeni kocaya, sonra eski kocaya git seytani oglunu yatir dedi kadin ya :D simdi ingiliz ergeni gibi 'how cool is that' dememi beklemeyin, benim orada lililllilililiiiiiiiiiiiii diye zilgit atasim geldi. yok yani, ne bileyim benim kocamin eski karisi olsa boyle ortamlari yasayamam ben ya. yapamam yani. zaten diger ingiliz arkadas da 'bunlar fazla abartmis, genelde cocuklar icin bir araya gelinir, bunlar bildigin ense tokat d.te parmak' diyerek cikcikciiklarini esirgemedi. Hayir kimseyi yargilamak istemiyorum, yargilamayayim diyorum ama elimde degil! Insan esinin eski esi ile nasil icip sicabilir ya, aklim almiyor.

geceden ikinci sok ise tarih konusunca ortaya cikti. 6 british'e karsi bir turk olan bendeniz tarih muhabbeti acilinca, ingilizlerin ' zamaninda istanbul bizimdi, sonra fransizlar da surayi almislardi di mi?' diyerek Osmanli'nin yikilis yillarinda bizim isgal dedigimiz olayi SAHIPLENME ve SAHIP OLMA seklinde ogrendiklerini ortaya koydular. Her ulke tarihi kendi bakis acisi ile ogreniyor valla.   2. Dunya savasinda topuklarini gotlerine vura vura kactiklari Normandiya cikartmasindan ‘basarili bir geri cekilme’ olarak bahseden adamin, bir kac sene istanbul’u isgal edebildi diye ona sahip oldum sanmasi sasirtici degil.

Bu arada Kurdistan’in da kuzey irak’ta ulke oldugunu saniyordu bir tanesi, onun cografyanin adi oldugunu soyledim…

2- yammer soklari

Yammer’da iki sok yasadim, birincisi masasinin altinda uyumak isteyen adam. Socially unacceptable olup olmadigini ortaya koymak icin yammer’a sormus arkadas. Bu is yeri cidden Sheldon  dolu.(big bang theory)
Onun altina yazilan cevaplari gorseniz, horlamazsan neden olmasin, surada uyu, burada uyu, uyu ama suratini boyariz, cart curt…

Bunun disinda adamcagizin biri de, ‘insanlar cok fazla yanima geliyorlar, isimi boluyorlar ama neyse ki sonradan gelip konusmak yerine mail atmayi daha dogru buluyorlar’  demis. Bunun altina da gelip ‘daha sik dus alman lazim corc’ yazmis gavatlar.

3- is yeri partisi dedikodulari

Is yerinin yakinda summer barbeku partisi var. Ohoooy gecen seneden dedikodular feci. Senior manager’lardan biri karisi ile ickiyi fazla kacirip yiyismisler milletin icinde. Bununla da kalmamis kadin agzini kocasinin muhtelif yerlerinden cekebildigi her an ‘ cek’in yatakta nasil bir Kaplan oldugu’ konusunda etrafi bilgilendirmis.  Ayrica butun o asosyal muhendisler ickiyi oyle bir bitirmisler ki, tekrardan tesco’ya gidip icki almak gerekmis. Bir tanesi sampanyayi rom ile karistirmis ve meyve suyu ile karistirdigini dusunerek icmis durmus. Aksam ustu cayirda olmayan insanlara bagirip dururken toparlamislar garibani. Bunu anlatan arkadas da, bu adamlar 364 gun calisiyor, 1 gun icki getirirsen olacagi bu diyerek, agzimdan aldi yani yorumu..

ayrica, mudurler falan o saz eteklerden giyip, coconut kabugu sutyen takip oynamislar...
turkiye'deki mudurlere bunu yaptirmak istesen sanirim cinayet cikar.

bakalim bu seneki barbekude neler olacak?


You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim