Oup'de son hafta

  • Eylül 17, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Haftaya Arm'a basliyorum.bakalim orada hayat nasil olacak.
Cuma mehmet arkamdan oxford'a gelmis.
Bu arada ben su an yine iron dinliyorum.icimdeki woodkid sevgisi bambaska
Oxford uni. Press i goren mehmet 'boyle is yeri birakilir mi' diye epey kafami karistirdi.acaba yanlis karari mi verdim? Gidip gorecegiz. Ilk kez kadin olacak mudurum. Yellozluk edip yolusmazsa neden kotu olsun her sey? Emily ismi zaten emililere hep sempati beslemisimdir.
Oy dave ise strese girdi.dave benim su an yetistirdigim elemandi.mehmeti onunla tanistirinca yorumu su oldu: basbaya adammis la... Evet malesef adam yani 35yasinda.
Ayrica sacimi boyamam lazim sacimi yesile boyamak icin bleachlemistim su anda tarik menguc ingiltere subesiyim dostlar..

Haftasonu ilk kez scone yaptim tadi cok guzeldi valla devami gelir! Tarifi bbc den aldim scone recipe bbc diye aratinca cikiyor basit zaten yapmasi ;)


You Might Also Like

1 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim